Voor 15:00 besteld is dezelfde dag verzonden!
Ga naar verlanglijst Verlanglijst

Winkelwagen

Je winkelwagen is momenteel leeg

Klantenservice

Xenon Odijk

 

1 Veel gestelde vragen
1.1 Is montage door jullie mogelijk?

Jazeker, een montage aanvraag is via ons formulier aan te vragen. Klik hier om een aanvraag in te dienen.

1.2 Welke fitting heb ik nodig in mijn auto?

Dit kunt u eenvoudig terug vinden via de handige tool van Osram; https://www.osram.com/apps/gvlrg/en_COM

1.3 Mijn HID Xenon lamp springt aan maar gaat daarna gelijk weer uit.

Dit kan komen doordat u een speciale boardcomputer in uw auto heeft. Deze boardcomputer ziet een verschil in wattage en schakelt de stroom uit naar de lamp. Dit komt doordat de normale Halogeenlamp 55W zijn en de HID Xenon lamp 35W, deze lamp verbruik dus minder stroom. Normaal gezien zal onze speciale warning canceller met Canbus functie deze storing onderdrukken, echter kan het voorkomen dat dit niet lukt. U kunt dan ook weerstanden monteren, hierdoor blijft de spanning gelijk op 55W.

1.4 Hoe weet ik of dat mijn ballast of mijn lamp defect is?

Als u een defecte lamp heeft kunt u de lamp wisselen en aansluiten aan de andere kant. Brand dan de lamp wel, dan heeft u of een kapotte ballast of een kabelbreuk. Doet de lamp het echter niet, dan is uw lamp defect en kunt u via onze site een nieuwe bestellen evenals de ballast.

1.5 Welke K-waarde moet ik kiezen?

Dit is lastig te zeggen, het meest voorkomend is 6000K & 8000K wilt u een originele look hebben? Dan is 6000K aan te raden!

1.6 Wat betekend CAN-BUS?

Controller Area Network, dit wilt zeggen dat u boardcomputer kan zien ofdat u een defecte lamp heeft. Dit hoeft echter niet alleen voor de koplampen te zijn. Dit kan bij elke lamp van het complete voertuig. Wilt u er achter komen ofdat u boardcomputer hier op reageert, demonteer dan een lamp en kijk ofdat u een melding krijgt in uw dashboard.

1.7 Heb ik garantie op mijn producten?

Ja, bij elk artikel op onze website staat vermeld hoe lang de garantie termijn is.

1.8 Verzenden jullie ook buiten Nederland en België?

Ja, wij verzenden ook naar het Buitenland. U kunt bestelling plaatsen via het contact-formulier, hierna krijgt u een mail van ons terug met een offerte(incl. verzendkosten).

Wij slaan cookies op om onze website te verbeteren. Is dat akkoord? Ja Nee Meer over cookies »